Τρόποι Αποστολής - Επιστροφές

Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center ή BOX NOW σε όλη την Ελλάδα.

Αποστολές με BOX NOW.

Για πληροφορίες σχετικά με αποστολές μεσω BOX NOW μπορεις να πατήσεις το ακόλουθο link : boxnow-info

Αποστολές με Courier Center.

Θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας και στη συνέχεια ένα δεύτερο email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) για να παρακολουθείς την πορεία της παραγγελίας σου μέσω της ιστοσελίδας της Courier Center .

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ  50€ 

Η παραγγελία σας επιβεβαιώνεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με την ώρα και ημέρα υποβολής της. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου προϊόντος , ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με e-mail για τον τελικό χρόνο παράδοσης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Από την στιγμή παράδοσης τους στην εταιρεία ταχυμεταφορών τα προϊόντα ταξιδεύουν επ ωφελεία και με ευθύνη του πελάτη.

Οι αλλαγές/επιστροφές γίνονται με χρέωση του πελάτη.

Η παραλαβή της παραγγελίας σας, γίνεται με μεταφορά του/των προϊόντος/προϊόντων που παραγγείλατε από την συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρία και παράδοση αυτού/αυτών σε εσάς επί του πεζοδρομίου οργανωμένου οικισμού.

Σε περίπτωση που η μεταφορά του προϊόντος πρέπει να γίνει σε δύσβατη περιοχή εκτός οικισμού ή η προσέγγιση του φορτηγού της μεταφορικής εταιρίας καθίσταται δυσχερής ή αδύνατη για οποιονδήποτε λόγο, η παράδοση των προϊόντων θα γίνει στα γραφεία της συνεργαζόμενης μεταφορικής ή στον πιο κοντινό προς τη διεύθυνση αποστολής τόπο (εντός οργανωμένου οικισμού), άλλως εάν ούτε αυτά καθίστανται δυνατά, τα προϊόντα θα παραδίδονται στον πελάτη με επιπλέον επιβάρυνση. Σε περίπτωση που η διεύθυνση παραλαβής των προϊόντων που δηλώσατε εμπίπτει σε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 6144170 κατά το στάδιο της καταχώρησης της παραγγελίας σας ή πριν από αυτό.

Προϋποθέσεις Eπιστροφής

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα η περισσότερα προϊόντα ,έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 3 ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε .
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία τους δεν έχει παραβιαστεί ,με τις καρτέλες/ετικέτες,τυχόν ταινίες ασφαλείας και το προστατευτικό διαφανές κάλυμμα τους,όπου υπάρχουν και βασικά στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν .
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές σε προϊόντα που έρχονται σε επαφή με το δέρμα και δεν είναι σφραγισμένο στην αρχική τους συσκευασία.
Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα ομορφιάς τα οποία έχουν αποσυσκευαστει, χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά.

 

Διαδικασία Επιστροφής
Βήμα 1. Βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας πληροί τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Βήμα 2. Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106144170 η στείλτε email στο info@sanaskincare.gr αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας και την αιτία της επιστροφής
Βήμα 3. Συσκευαστε το προϊόν στην συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του,τοποθετώντας μαζί την απόδειξη αγοράς η φωτοτυπίας σε περίπτωση που γίνει επιστροφή μέρους της παραγγελίας .

 

Αντικατάσταση προϊόντων και επιστροφή χρημάτων .
Μετά την παραλαβή τους από εμάς και εφόσον διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα είναι στην ανωτέρω περιγραφόμενη κατάσταση ,θα σας επιστραφεί άμεσα το χρηματικό ποσό η θα σας αποστείλουμε τα προϊόντα που επιλέξατε προς αντικατάσταση αυτών που επιστρέψατε ,εφόσον έχετε ήδη καταβάλλει την τυχόν διαφορά στην τιμή .

 

Έξοδα επιστροφής
Τα έξοδα επιστροφής μέσω courier για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη .
Εάν η επιστροφή οφείλετε σε υπαιτιότητα της Εταιρείας,το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την τελευταία .